Újra kössem, vagy ne kössem? Na, nem a cipőfűzőt!

Szponzorált tartalom

Pannon Safe

Pannon Safe

Minden évben, az ügyfelek értesítést kapnak a biztosítási szerződésük lejáratáról, és az új szerződésük feltételeiről. Ez többek között tartalmazza az előrelátható befizetés díját is. Amennyiben nem döntünk másképp, a legtöbb biztosítónál automatikusan megújul a szerződésünk. Mi van olyankor, ha nem tetszik az összeg, ami az új szerződésben szerepel? Én is jártam már így. Feltételezem te is. Na, olyankor van az, hogy a 21. század embere felmegy az internetre és keres, és általában talál is. Csak az nem mindegy, hogy mit, és milyen gyorsan. Lehetőségünk van egyesével végig nézni a biztosítók által kínált lehetőségeket, de miért tennénk ezt, ha van egyszerűbb és kézenfekvőbb megoldás is.

Ez pedig nem más, mint egy biztosítási alkuszcég. Ők azok, akik helyettünk már megkeresték a lehetőségeket, és mint egy katalógus, összegyűjtötték nekünk. Így aztán nekünk már nincs más dolgunk, mint kedvünkre nézegetni a kínálatot, majd kiválasztani a legszimpatikusabbat.

Miben is különbözik az alkusz és a biztosító? A biztosító, aki biztosítási tevékenységet végez, az alkusz pedig eljár az ügyfél – vagyis akár a te érdekedben is – érdekében. Egy ilyen cég honlapján több biztosító kínálatát is megtaláljuk, így bátran válogathatunk a lehetőségek között. A legtöbb oldal esetén találhatunk kalkulátorokat is. Ezzel azonos feltételek mellett könnyedén összehasonlíthatjuk a különböző lehetőségeket. Ha pedig már rendelkezünk biztosítással, akkor könnyedén kezelhetjük az összeset egy helyen. Ugye, hogy milyen praktikus?

Ezekkel a lehetőségekkel rendelkezik az egyik legrégibb magyarországi alkuszcég is, a Pannon Safe. A cég több, mint 20 éve van már jelen az alkuszpiacon. Honlapjukon, a pannonsafe.hu-n, a korábban felsorolt lehetőségeket mind megtalálhatjuk. Emellett van egy úgynevezett, PannonSafe KárDoktor funkciójuk is, amellyel a hét bármely napján, 0-24 órában lehetőségünk van kárt bejelenteni. A szakértők pedig a bejelentés pillanatától a kifizetés idejéig folyamatosan segítenek, és képviselik az érdekeinket. Igény esetén még kárszakértőt is küldenek, aki ellát minket a szükséges információval. (Legnagyobb szerencsénkre, hiszen jobb esetben nem sűrűn ér minket kár, és nem sűrűn kell azt bejelentenünk. Ez az amiben, inkább maradnék tapasztalatlan.)

A honlapon rendkívül sok opcióval találkozhatunk, amelyekkel az ügyintézést gördülékenyen lebonyolíthatjuk. Otthonról, a legnagyobb kényelemben fizethetjük bármely biztosításunkat, vehetjük fel a kapcsolatot a biztosítónkkal, vagy új ügyfélként megköthetjük az új szerződésünket is.

A Pannon Safe azoknak is megoldást kínál, akik távol állnak a technológia világától, és a hagyományos dolgokat részesítik előnyben. Számukra lehetőség van a személyes ügyintézésre is. Az ország számos pontján megtalálhatjuk az irodáikat. Így biztosan te is megtalálod a hozzád legközelebbit.

A cég honlapján pedig még a pécsi központi irodába is lehetőségünk van bekukkantani, ha kisebb kiruccanásra vágynánk az íróasztal mögül. A virtuális túrának köszönhetően megnézhetjük, hogy milyen munkakörnyezetben dolgoznak a szakértők, akik a számítógép vagy telefon túloldaláról segítenek bennünket.

Ha te is bátran barangolnál egyet a pénzügy, a biztosítások és a hitelek világában, valamint jobban megismernéd a Pannon Safe profilját, akkor a fenti linkre kattintva erre lehetőséged van.